برگزاری کارگاه فن دفاع از پایان نامه در ماه آینده

آکادمی کسب وکار نیکان با هدف ارئه ی راهکار ها و مهارت های کافی برای دانشجویانی که هنوز دفاع از پایان نامه خود را انجام نداده اند و در این زمینه با مشکل مواجه شده اند، اقدام به برگزاری کارگاه فن دفاع از پایان نامه نموده است.

این کارگاه به زودی و با اعلام تاریخ و ساعت مشخص در دسنرس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

شاید در نگاه اول تصور شود پایان نامه نیز مانند سایر دروس دارای نمره مشخصی است و به دست
آوردن نمره ی قبولی در آن کافی است. اما باید بدانیم که پایان نامه مهمترین فعالیت علمی دانشجو در مقاطع مختلف تحصیل است و به عبارتی شناسنامه و هویت علمی دانش آموخته محسوب می گردد.

به عبارت دیگر دانشجو حاصل سالها مطالعه، تلاش و تحقیق خود را در پایان نامه انعکاس می دهد. داشتن یک نمره ی مطلوب در این درس علاوه بر داشتن امتیازات فوق العاده در مراکز آموزشی و پژوهشی داخل کشور می تواند عنصر مطلوبی جهت پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور محسوب گردد. ولی در عین حال یکی از مراحل دشوار تحصیلات دانشگاهی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، ارائه سمینار و دفاع از پایان نامه است و معمولا دانشجویان رشته های مختلف به محض پذیرفته شدن در مقاطع تحصیلات تکمیلی اضطراب و استرس زیادی بابت ارائه سمینار و دفاع از پایان نامه  دارند و بسیاری از آنها با وجود سطح علمی بالا بابت این موارد نمره مطلوبی به دست نمی آورند احساس می کنند از تلاش های چندین ساله خود نتیجه لازم را به دست نیاورده اند.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *