بالا بردن محبوبیت سایت

بالا بردن محبوبیت سایت

Site Site 01

محبوبیت سایت به این معناست که چه تعداد از سایت های دیگر به سایتی خاص لینک داده اند . هر چه سایتی لینک های ورودی بیش تری داشته باشد ، محبوب تر می گردد . ایده ی اصلی نهفته در محبوبیت سایت این است که اگر سایت های بسیاری به سایتی خاص لینک داده اند حتما آن سایت چیزی قابل توجه برای عرضه دارد که ارزش لینک گرفتن را داشته است .

محبوبیت در پیوندها که از این به بعد به صورت خلاصه آن را محبوبیت می خوانیم ، یکی از پارامترهای بسیار مهم و مورد توجه موتورهای جستجو است . شما به عنوان دارنده ی یک سایت توانایی ایجاد هرگونه تغییری در محتوای سایتتان به منظور کسب رتبه های بالاتر را دارید . اما زمانی که سعی در بهبودی وضعیت سایتتان در میزان محبوبیت دارید اوضاع بسیار فرق می کند .

اکنون شما با سایت های دیگران روبه رو هستید و نمی توانید به راحتی اوضاع را به نفع خود تغییر دهید . آن ها اگر بخواهند به شما لینک می دهند و اگر نخواهند کاری از دست شما ساخته نیست . شاید بتوانید مدیران بسیاری را متقاعد کنید تا بایکدیگر لینک معاوضه کنید اما به این نتیجه خواهد رسید که بعضی از آن ها متقاعد شدنی نیستند . اما اگر در شبکه های اجتماعی حضور مناسبی داشته باشید سایت شما مورد توجه قرار می گیرد . علاوه بر تعداد لینک ها اهمیت و کیفیت آن ها هم مورد توجه قرار می گیرد .

نوشتن مقاله

مقالاتی در زمینه موضوع فعالیت سایتتان بنویسید یا تهیه کنید . آن ها را منتشر کنید و برای دیگران هم ارسال نمایید . به آن ها این اجازه را بدهید که بتوانند آن را در سایتشان منتشر کند اما از آن ها بخواهید که در پایان این مقالات یک لینک به سایت شما قرار دهند . این امکان را فراهم کنید تا مقالات از شبکه های اجتماعی سر در بیاورند . سایت های زیادی نیز وجود دارند که می توانید مقالات خود را درآن ها منتشر کنید .

معرفی به فهرست ها

سایت خود را به فهرست های مهم و موضوعی معرفی کنید و از تاثیر آن بر افزایش محبوبیت سایت خود مطمئن باشید .

فراهم کردن محتوای مناسب

محتوای مناسب یک سایت در افزایش محبوبیت آن بسیار موثر است . اگر سایتتان محتوای مناسبی داشته باشد بدون اینکه متوجه شوید مدیران سایت های دیگر به شما لینک می کنند .

خریدن لینک

بعضی وقت ها باید این کار را انجام داد . این روش یک راهکار هزینه بر است اما اگر در سایت مناسبی این لینک ها را قرار دهید بسیار موثر است .

از این طریق هم درصدی از بینندگان آن ها را به سایت خود می آورید و هم این که محبوبیت سایت خود را افزایش می دهید .

به روز رسانی وب سایت

گوگل سایت هایی را که دائما در حال به روز رسانی محتویات خود هستند را بیش تر دوست دارد و برای آن ها ارزش قائل می شود .

رتبه ی آن ها را با کیفیتی عالی بالا می برد بنابراین سعی کنید همیشه سایت خود را به روز نگه دارید .

سایت خود را آنلاین نگه دارید

اگر سایت به مدت طولانی قطع شود گوگل رتبه ی منفی برای سایت در نظر می گیرد .

افزایش تعداد صفحات وب سایت

هر چه تعداد صفحات سایت بیش تر باشد گوگل امتیاز بیش تری برای وب سایت خواهد داد البته از ایجاد صفحات تکراری جدا پرهیز کنید که گوگل امتیاز منفی به این امر اختصاص می دهد .

لینکدهی و امضا در تالارهای گفتگو

تالارهای گفتگوی فعال برای گوگل ارزشمند هستند با شرکت در این تالارها می توانید از بک لینک برای ارتقای ترافیک سایت استفاده کنید . در این تالارها می توانید موضوعی را ارسال کنید و در داخل متن موضوع به سایت خود لینک دهید . البته این هم بستگی به مدیران تالارها دارد که لینک های شما را حذف نکنند یا برخی از تالارها به بک لینک حساس هستند در این نوع تالارها لینک ارسال نکنید و از امضا سود ببرید .

02188527793

02188735952

[email protected]

خیابان شهید بهشتی خیابان پاکستان کوچه دوم پلاک 20 طبقه همکف

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *